۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85589509
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف جاده‌ای در گناباد یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

گناباد-ایرنا-مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: حادثه برخورد سه دستگاه خودرو که امروز در جاده گناباد- قاین رخ داد، ۱۰ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیل‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بدنبال وقوع این سانحه که در ۲۶ کیلومتری گناباد به قاین رخ داد، پنج دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: برخی از مصدومان این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که پس از رهاسازی بر اساس اولویت از طریق هوایی و زمینی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان کرد: با کمال تاسف بر اثر این حادثه، یک نفر جان باخت و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

شهرستان گناباد واقع در جنوبی‌ترین ناحیه خراسان رضوی، که نقطه ورودی این استان از استان‌های جنوبی و مرکزی است، در مسیر تردد زائران و مسافران  وسایل نقلیه سبک و سنگین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از مجموع هزار و ۴۵۰ کیلومتر جاده های اصلی و فرعی گناباد برخی از مسیرهای این شهرستان به دلیل حادثه خیزی، در بیشتر مواقع سال شاهد وقوع حوادث دلخراش جرحی و فوتی است که از جمله آنها می توان به جاده دوطرفه گناباد - قاین در حدفاصل استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی اشاره کرد.

در یک سال گذشته حدود ۳۰ نفر در بخش هایی از این مسیر دوطرفه، در حوادث جاده ای جان باخته اند و ۲۶ شهریور سال قبل بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلی در همین جاده، پنج نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

از مجموع طول ۱۹۳ کیلومتری جاده گناباد به قاین، تنها ۳۱ کیلومتر در محدوده استان خراسان رضوی قرار دارد که بیشتر حوادث در این جاده دو طرفه روی می دهد.

این جاده به دلیل قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس محل عبور روزانه بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین است که این میزان در فصل پرتردد تابستان به ۲ برابر هم افزایش می یابد.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha