۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85589983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ثبت نام حج مفرده در البرز / اعزام کاروان  ها از ۲۸ شهریور

کرج - ایرنا- مدیرحج و زیارت البرز از آغاز ثبت نام متقاضیان حج مفرده در این استان از امروزیکشنبه خبرداد و اعلام کرد: اولین کاروان حج مفرده این استان ۲۸ شهریورماه جاری عازم سرزمین وحی خواهد شد.

" عباس دمیرچی " روز یکشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: متقاضیان می توانند از امروز برای ثبت نام و اعزام به حج مفرده در سامانه حج وزیارت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اعزام متقاضیان حج در ۲ نوبت انجام می شود که نوبت اول از ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر و نوبت دوم از اول دی ماه سال جاری خواهد بود.

دمیرچی افزود: فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت بوده و در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت نام به عمل آمده بطور سیستمی لغو خواهد شد.

وی گفت: هزینه‌های سفر زیارتی عمره مفرده شامل: بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، بیمه، هزینه دفتر زیارتی، برگزاری جلسات آموزشی و سایر هزینه های اجرای عملیات می باشد.
مدیرکل حج و زیارت البرز یاد آورشد :تمام دارندگان کارت های ودیعه گذاری عمره درصورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.
دمیرچی بیان کرد: برای سهولت در ثبت‌نام افراد در کاروان، این امکان در سامانه عمره وجود دارد که دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره با تشکیل گروه، نسبت به جستجو و انتخاب کاروان و ثبت‌نام چندین نفر بطور همزمان اقدام نمایند.
وی یادآورشد: متقاضیان دارای اولویت‌ چنانچه ظرف سه روز از تاریخ شروع ثبت نام نسبت به ثبت نام و انتخاب کاروان اقدام نکنند، از سایر اولویت‌ها، برای تشرف دعوت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha