۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85590004
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کتانی‌های قاچاق در راه بازار تهران ماند

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85590004
کتانی‌های قاچاق در راه بازار تهران ماند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از پنج هزار جفت انواع کتانی چینی قاچاق خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز یکشنبه در این خصوص گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت سازمان یافته از طریق خودروهای شوتی، اداره پست و باربری‌ها مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان منیریه تخلیه و دپو کرده و قصد انتقال این کالاها به بازار را دارد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: ماموران در بازرسی از محل با ۲ طبقه واحد مسکونی مواجه شدند که از قسمت پارکینگ آن به عنوان انبار استفاده می‌شود که انواع کتانی خارجی در محل دپو شده است.

به گفته سرهنگ افشاری، ماموران دریافتند که اسناد گمرکی این کتانی‌ها مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

وی ادامه داد: کالاها شامل تعداد پنج هزار و ۶۱۵ جفت انواع کفش کتانی خارجی قاچاق در برندهای مختلف ساخت چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی منتقل شد.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کشف ۶۶ دستگاه گوشی شیائومی قاچاق در پایانه جنوب

همچنین فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اعلام کرد: ۶۶ دستگاه گوشی شیائومی که به صورت قاچاق در پایانه جنوب در حال جابه‌جایی بود، کشف شد.

سرهنگ سیدهادی موسوی اظهار کرد: عوامل یگان حفاظت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران حین گشت زنی در محوطه پایانه جنوب یه یک دستگاه خودروی پراید وانت که جهت تحویل گرفتن بار مراجعه کرده بود مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از بازرسی از داخل خودرو مشخص شد نام‌برده قصد خارج کردن تعداد ۶۶ دستگاه گوشی شیائومی به صورت قاچاق را داشته که بلافاصله این فرد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha