زمین‌ های چمن مصنوعی در شهرری بهسازی شد +فیلم

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: با بهسازی زمین‌های چمن مصنوعی محله ظهیرآباد شهرری نوسازی همه زمین چمن‌های قبله تهران به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، رضا شنگی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه زمین های چمن شهرری نوسازی شدند، اظهار داشت: در شهرری ۵۵ زمین چمن مصنوعی با وسعت ۵۴ هزار مترمربع وجود دارد که از این تعداد ۲۳ زمین نیازمند بهسازی بود که در کمتر از یک سال همه آنها نوسازی شد.

وی با اشاره به این موضوع که سرانه ورزشی شهرری به ازای هر نفر یک و نیم متر مربع است، افزود: ۲۳ مجموعه ورزشی در این منطقه وجود دارد که ۲ مجموعه شهید چمران و شهید بهشتی در اختیار منطقه و ۲۱ مجموعه در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران است.

همه زمین‌های چمن مصنوعی در شهرری بهسازی شد +فیلم

شهردار منطقه ۲۰تهران (شهرری ) ادامه داد: زمین چمن طبیعی از جمله ورزشگاه شهر سالم و یک مجموعه ورزشی شهید مدرس و چهار زورخانه از جمله مجموعه های ورزشی این منطقه بوده وهمچنین هفت مجموعه ورزشی آبی در شهری داریم که سه مجموعه در اختیار شهرداری و چهار مجموعه در اختیار سازمان آتش نشانی و وزارت آموزش و پرورش است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha