۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85590013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مولانا فضل الرحمان: آمریکا حامی جنایات اسرائیل و ناقض حقوق بشر است

اسلام‌آباد- ایرنا- رهبر حزب جمعیت علمای اسلام در پاکستان با محکومیت تلاش‌های داخلی و خارجی برای پیشبرد طرح سازش با رژیم صهیونیستی گفت: خون ملت‌های مظلوم منطقه از دست آمریکا که حامی جنایات اسرائیل و ناقض واقعی حقوق بشر است می‌چکد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر حزب جمعیت علمای اسلام (شاخه فضل)، مولانا فضل الرحمان طی سخنرانی در اجتماع هزاران نفر از حامیان حزب خود که شب گذشته در شهر لاهور برگزار شد، گفت: دنیا باید تا امروز متوجه شده باشد که مردم پاکستان پرونده سازش با اسرائیل را بسته‌اند و دیگر هیچ جایی در پاکستان برای حامیان صهیونیست‌ها و پیگیری طرح عادی‌سازی با رژیم اشغالگر اسرائیل وجود ندارد.

وی اظهار داشت که تلاش‌های بسیاری از سوی مزدوران اسرائیل در پاکستان برای انحراف اذهان عمومی از رنج و مصائب ملت فلسطین صورت گرفت و همزمان لابی های خارجی نیز به حمایت از دست نشانده های اسرائیل پرداختند اما مردم پاکستان پیام صریحی به دولت خود و جهان غرب منعکس کرده که ما هرگز دست از حمایت از فلسطین برنداشته و به هیچ قیمتی تن به سازش با اسرائیل نمی دهیم.

مولانا فضل الرحمان تاکید کرد: خون ملت‌های منطقه از فلسطین، سوریه و عراق گرفته تا لیبی و افغانستان از دست آمریکا می چکد لذا این کشور در جایگاه سخن گفتن از حقوق بشر و پاسداری از قوانین بین المللی نیست.

وی افزود: آمریکا حامی اصلی جنایات رژیم اسرائیل در غزه است و نمی تواند پرچمدار حقوق بشر باشد بلکه در حقیقت ناقض واقعی حقوق بشر است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به ۴۰ هزار و ۸۷۸ نفر خبر داده بود.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه به شدت آسیب دیده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از حدود ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه دست یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha