ابراز نگرانی رسانه صهیونیستی درباره یکپارچه‌شدن مقاومت غزه و کرانه باختری

تهران-ایرنا- یک روزنامه چاپ تل‌آویو درباره یکپارچه‌شدن مقاومت غزه و کرانه باختری و اتحاد گروه‌های مقاومت در سراسر سرزمین‌های اشغالی، به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی درباره تسلیح کرانه باختری و خیزش آن در مقابل اشغالگران نوشت که این منطقه در حال تبدیل شدن به غزه دیگر است.

این رسانه رژیم صهیونیستی، تلاش کابینه «بنیامین نتانیاهو» برای تسلط نظامی و اشغال نوار غزه را نیز یادآور شد و افزود که این منطقه نیز در حال تبدیل شدن به کرانه باختری دیگر است.

روزنامه چپ‌گرای هاآرتص، ایده تبدیل غزه به کرانه باختری و تبدیل کرانه باختری به غزه را خطرناک دانست و ادامه داد: کشتن بی گناهان در کرانه باختری به یک روند عادی (برای ارتش اشغالگر) تبدیل شده است.

این روزنامه اشغال نوار غزه را اجرای یک ایده آخرالزمانی دانست و ابراز امیدواری کرد که با به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس، این ایده عملیاتی نشود.

هاآرتص به پاشیدن ماسه به صورت «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از سوی یک صهیونیست مخالف وی در ساحل تل آویو اشاره و اضافه کرد: در حالی که رسانه ها مشغول بحث درباره ماسه صورت بن گویر هستند، از این موضوع غافل هستند که وی و متحدانش، باتلاقی واقعی درست کرده اند که نسل های آینده اسرائیل در آن غرق خواهند شد و آن تبدیل غزه به کرانه باختری و کرانه باختری به غزه است.

این رسانه به تاثیرات عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهر ۱۴۰۲) بر اتحاد و یکپارچگی گروه های مقاومت در غزه و کرانه باختری اشاره کرد و نوشت: تبدیل غزه به کرانه باختری و تبدیل کرانه باختری به غزه، فرایندی موازی هم است که واقعیت خطرناکی را در دو محور به هم پیوسته، علیه اسرائیل شکل می دهد.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در غزه، در همان روز اول عملیات طوفان الاقصی در بیانیه ای بر اتحاد همه گروه های مقاومت در سراسر سرزمین های اشغالی تاکید کرد و خواستار قیام آنها علیه اشغالگران شد.

رژیم اشغالگر نیز از همان روزهای ابتدایی جنگ علیه غزه،‌ به کرانه باختری یورش برد و از آن زمان تاکنون صدها فلسطینی را در این منطقه شهید کرده و هزاران نفر دیگر را نیز به اسارت گرفته است.

آزادی تعداد زیادی از اسرای فلسطینی ساکن کرانه باختری در مرحله اول تبادل اسرا بین رژیم اشغالگر و حماس در آذر ۱۴۰۲، یکی از مصادیق یکپارچگی میدان ها در نبرد علیه اشغالگران است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، مبارزان فلسطینی به ویژه گردان های «عرین الاسود» در کرانه باختری و دیگر مبارزان در سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸، با انجام عملیات های مختلف، ضربات جدی به پیکر دستگاه های امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha