نوای شادی در مناطق کم برخوردار ارومیه به صدا درآمد

ارومیه - ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ویژه برنامه نوای شادی و نشاط «پیک امید» در مناطق کم برخوردار ارومیه برگزارشد.

زهرا آبسوران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ویژه برنامه با هدف اجرای تفاهمنامه مشترک با اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی و در راستای تقویت مهارت «نه گفتن» طرح ریزی شد.

وی اضافه کرد: کتابخوانی، مسابقه و برنامه های شاد برای کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار ارومیه از جمله برنامه های این طرح بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده کلیه مناطق هدف، تحت پوشش اجرای "طرح پیک امید" خواهند بود.

نوای شادی در مناطق کم برخوردار ارومیه به صدا درآمدآبسوران ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در راستای تفاهم نامه همکاری های مشترک با امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در جهت اجرای برنامه های فرهنگی،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت سرمایه و نشاط اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار ویژه برنامه "پیک امید" را اجرا کرد.

نوای شادی در مناطق کم برخوردار ارومیه به صدا درآمد

به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در جهت اجرای عدالت فرهنگی و بهره مند ساختن کودکان مناطق محروم در طول سال با برنامه های متعدد به مناطق کم برخوردار و محروم شهری و روستایی رفته و آنها را در برنامه های فرهنگی،شاد و همچنین هنری سهیم می سازد.

پیش از این نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حمایت از کودکان کانون اصلاح و تربیت "کارگاههای حال خوش زندگی" را با هدف کاهش آسیب های زندگی و بازگشت مجدد کودک به زندگی عادی، پیوند با جامعه و یادگیری حرفه و هنر برگزارکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha