۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85590180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصفهانی‌ها با شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی آشنا می‌شوند

اصفهان – ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شهروندان در باره شیوه‌های «خرید امن» در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره‌ها در قالب یک پویش با هدف پیشگیری از آسیب‌های ناشی از جرائم مالی در فضای مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

وی، ارتقاء دانش عمومی در باره شیوه صحیح خرید امن و تبادلات مالی و همچنین کاهش وقوع جرائم و کلاهبرداری‌های مالی با مهمترین شگردهای مجرمانه را از موارد آموزشی در این پویش برشمرد.

رییس پلیس فتا اصفهان افزود: در این پویش به موضوعاتی همچون کلاهبرداری از طریق آگهی‌های جعلی، نپرداختن بیعانه برای خرید کالا به فروشندگان در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های درج آگهی، کلاهبرداری‌های اسکیمری و مواردی مشابه پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر ارتقاء آگاهی شهروندان در کاهش جرائم گفت: این پویش از ۲۴ تا ۳۱ شهریور جاری در فضای مجازی و حقیقی و در راستای آگاهی بخشی عمومی با همکاری سایر ادارات در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند یا مراجعه به سایت پلیس‌ فتا به نشانیwww.fata.gov.ir یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری این پلیس به شماره ۰۹۶۳۸۰، پرسش‌ها و درخواست‌های خود را در باره پویش مورد نظر مطرح کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha