۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85590816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه تعاون کردستان اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: دولت امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب تبصره ۱۶ برای کسب و کارهای حوزه تعاون استان در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری شامگاه یکشنبه در دومین جلسه هیات اندیشه ورز صنعت و تولید استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امسال همچنین هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه حوزه تعاون برای تشکیل، توسعه و رفع مشکلات تعاونی ها به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: مشکلات حوزه های کارگری، کارفرمایی و تعاونی های داری مشکل در هیات های اندیشه ورز بررسی و رفع می شود.

پیشکاری، هیات اندیشه ورز را بازویی قوی برای رفع مشکلات جامعه کار و تولید استان خواند و با بیان اینکه مشکلات واحد های صنعتی، تولیدی و واحد های کارگری را با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و تشکلات کارگری و کارفرمایی شناسایی و احصا خواهد شد، اضافه کرد: رسالت واقعی خود را در این هیات و در راستای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به سرانجام خواهیم رساند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه شعار های سال با هوشمندی دقیق مؤلفه های توسعه را در نظر گرفته و جدای از مباحث فرهنگی و اجتماعی، رفاه جامعه را در اولویت خود قرار داده است، ادامه داد: امسال نیز با توجه به شعار سال مد نظر رهبری جلب حداکثری مشارکت های مردمی در تولید، صنعت و رشد اقتصادی در استان، از مهمترین وظایف و سیاست های این اداره کل خواهد بود.

پیشکاری هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را تبیین حل مسائل و مشکلات حوزه های تعاون، اشتغال، کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید خواند و گفت: لازم است با کمک سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و شرکای اجتماعی به دقت مسائل و مشکلات این حوزه ها رصد و مشکلات احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد و بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات این وزارتخانه هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر نقش آموزش و توانمند سازی در ارتقای سطح علمی و عملی جامعه تاکید کرد و خواستار فرهنگ سازی در کسب مهارت و کارهای مشارکتی برای رفع معضل بیکاری شد.

از ۱۶ تا ۲۲ شهریور به هفته تعاون نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha