۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85591097
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اولین دوره مسابقات قهرمانی بانوان کارگر کشور در جزیره کیش آغاز شد 

کیش- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های کارگری منطقه آزاد کیش از آغاز برگزاری مسابقات قهرمانی جام وحدت بانوان کارگر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار و هیئت همراه برای نخستین بار در جزیره خبر داد.

وحید اسناوندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش بانوان و توسعه آن در جزیره گفت: ورزش عاملی در رشد و تقویت اجتماعی زنان به شمار می‌رود و هیات ورزش‌های کارگری منطقه آزاد کیش با میزبانی این دوره از مسابقات گامی موثر در راستای ارزش نهادن به ورزش بانوان کارگر کشور برداشته است.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور و جزیره کیش برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های قهرمانی جام وحدت بانوان کارگر کشور با همت و همکاری این هیات و معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش تا بیستم شهریور ادامه خواهد داشت.

رییس هیات ورزش‌های کارگری منطقه آزاد کیش اضافه کرد: این تورنمنت با حضور تیم‌هایی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، مرکزی، تهران، اصفهان، خوزستان، کرمان، بوشهر و جزیره کیش در سه رشته ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج ویژه بانوان کارگر کشور انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی جام وحدت بانوان کارگر کشور بیستم شهریور با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و تیم های حاضر در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش با اعلام قهرمانان این دوره از مسابقات به کار خود پایان خواهد داد، گفت: جزیره کیش پس از برگزاری این مسابقات میزبان مسابقات بین المللی کارگری در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه در حوزه بانوان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha