۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85591134
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تامین دستگاه «ام آر آی» برای بیمارستان اردستان در حال پیگیری است

کاشان- ایرنا- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین و خرید دستگاه تصویربرداری پزشکی «ام آر آی» برای بیمارستان این شهرستان در حال پیگیری است و در این زمینه در حال مذاکره با خیران و نیکوکاران هستیم.

احمد بخشایش اردستانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع دستگاه ام آر آی برای بیمارستان اردستان مطرح و پیگیری شده است ولی با توجه به شاخص جمعیت که باید حداقل ۲۵۰ هزار نفر باشد، اعتبارات دولتی برای خرید آن تعلق نمی‌گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی مختلف باید درباره تبعیض و بی عدالتی حساسیت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: این اداره ها باید با اجرای عدالت در ارایه خدمات بهتر به مردم زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر آنها را فراهم کنند.

نماینده اردستان یکی از چالش‌های این شهرستان را مربوط به واگذاری انشعابات آب، برق و گاز دانست و توضیج داد: برخی افراد خانه ویلایی ساخته و انشعاب دریافت کرده اند اما عده ای دیگر نتوانسته‌اند انشعاب دریافت کنند که این موضوع باید بررسی و برطرف شود.

وی اظهار کرد: تبعیض در هرکجا که باشد نارواست و باید با آن مبارزه شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی درباره افتتاح خانه کارگر در این شهر بیان کرد: از این خانه که ماهیت صنفی دارد حمایت می‌کنم و از آن انتظار می‌رود سیاست‌زده نشود.

بخشایش اردستانی همچنین گفت: اعتقاد دارم اگر مدیری برای مردم کار کند و به آنها احترام بگذارد نباید تغییر کند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha