فرمانده فراجا بر تمسک به قرآن و نهج البلاغه تاکید کرد

مشهد- ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بصیرت افزایی و تمسک به قرآن و نهج البلاغه برای عبور از موانع فرهنگی، اقتصادی، مشکلات، دسیسه‌ها و فتنه‌ها ضروری است.

سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان روز دوشنبه در پنجمین دور مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمین مسابقات زنان شاغل انتظامی سراسر کشور در مشهد افزود: در دوره‌ای که با فتنه‌های فراوان رو به رو هستیم، در مسیر ما تا به مقصد رسیدن، کمینگاه‌های فراوانی قرار دارند و تنها توسل، توجه و تمسک به قرآن و روایات و نهج البلاغه می‌تواند راه نجات ما باشد.

وی اضافه کرد: دختران، پسران و همسران کارکنان قرآنی انتظامی کشور باید آن چه هست، آن چه خواهد بود و آن چه باید بکنند را مرور کنند که سربلند شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تشکر از اهتمام جدی و تلاش سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در تحول مسیر قرآنی پلیس اظهار کرد: امسال را سال بصیرت با تمسک به قرآن و نهج البلاغه قرار دادیم تا زیر سایه انوار روشنی بخش این ۲ منبع نورانی حرکت کنیم.

پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمین مسابقات زنان شاغل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک و ۲و مفاهیم نهج‌البلاغه با تجلیل از برگزیدگان و برترین‌های قرآنی پلیس کشور ۱۹ شهریور در مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha