دیدار فرمانده سنتکام با فرماندهان رژیم اسرائیل درباره تحولات جنگ

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی از سفر ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی ارتش آمریکا موسوم به «سنتکام» به فلسطین اشغالی و دیدار او با فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی برای بررسی تحولات جنگ خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا روز گذشته وارد فلسطین اشغالی شد و برای ارزیابی وضعیت با «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل دیدار کرد.

برپایه گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی افزود که رئیس ستاد کل ارتش این رژیم و فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خصوص تهدیدات موجود به ویژه در شمال سرزمین های اشغالی از سوی لبنان و ایران گفت و گو کردند.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که کوریلا روز گذشته از مقر فرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «صفد» در شمال فلسطین اشغالی بازدید و با فرماندهان ارشد ارتش این رژیم در آنجا دیدار کرد.

این رادیو رژیم صهیونیستی افزود: ارتش [رژیم اسرائیل] با کوریلا تحولات مربوط به جنگ با حزب الله در ماه‌های اخیر و آمادگی‌ چندگانه برای احتمال وقوع یک عملیات گسترده و وسیع در شمال اسرائیل (شمال فلسطین اشغالی) را بررسی کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به فرار از خانه‌های خود شده‌اند.

علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز دوشنبه گفت: تنش آفرینی های نظامی اخیر رژیم صهیونیستی و تهدیدها مبنی بر آمادگی برای انجام تحرکات هجومی در داخل خاک لبنان، موضع ما را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: این تهدیدات معادلات ما را تغییر نخواهد داد و باعث عقب نشینی ما از میدان نبرد نخواهد شد.

دعموش تاکید کرد: شهرک نشینان صهیونیست فقط با توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه به خانه های خود بازخواهند گشت.

پیش از این، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان نیز با تاکید بر اینکه مقاومت توان ترسیم معادلات جدید در منطقه را دارد، گفت: رژیم صهیونیستی تنها یک راه پیش رو دارد و آن توقف تجاوزگری نظامی به نوار غزه است.

شیخ نبیل قاووق افزود: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف شدن است و در مقابل قدرت مقاومت از نظر دفاعی - رزمی و در سطوح نظامی و سیاسی در حال گسترش است.

وی تاکید کرد: مقاومت با پاسخ دادن به تجاوزهای رژیم صهیونیستی ثابت کرد که در مقابل تهدیدات، یاوه گویی ها، ناوشکن ها و ناوهای هواپیمابر تسلیم نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha