مجتمع پلیس محله کرمان تا پایان مهر تحویل فاتب می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۸ تهران از اتمام عملیات احداث ساختمان سومین مجتمع انتظامی منطقه در محله کرمان خبر داد و گفت: این مجتمع تا ماه آینده تحویل ناجا می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ فاطمه تنهایی روز دوشنبه در سومین نشست مجمع مشورتی معتمدین محلات سیزده‌گانه منطقه۸ با ارایه گزارشی گفت: طی سال جاری از ۱۹۴ پروژه تعریف شده در توسعه محلی طرح «من شهردارم۲»، ۱۵۶ پروژه به اتمام رسیده و شاهد پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی بوده ایم. این منطقه در پروژه‌های احداثی هم میان مناطق بیست و دوگانه در رده اول قرار دارد.

شهردار منطقه ۸ پایتخت، رشد ۴ برابری پروژه‌های توسعه محلی طرح «من شهردارم» را در راستای بازدیدهای مستمر و اهتمام بر موضوعات مینیاتوری در محلات دانست و تاکید کرد : رفع آنها در دستور کار منطقه قرار دارد.

تنهایی همچنین از احداث مخزن آب بوستان تمدن با مدیریت و استفاده از مسیل ابراهیم‌آباد برای آبیاری فضای سبز بوستان در سال جاری خبر داد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از بوستان فدک بر لزوم باز طراحی، اجرای سازه و نورپردازی مناسب جایگاه شهدای گمنام در این بوستان تأکید کرد.

وی طرح احداث آبنمای جدید در این بوستان را با توجه به ایزوله نبودن حوض و از دست دادن عمر مفید آن مناسب و ضروری دانست.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران برگزاری این جلسات در سطح مناطق بیست و دوگانه را به عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و محلات شهر تهران دانست و گفت: باید با استفاده از این ظرفیت، جمع‌بندی اقدامات انجام شده مدیریت شهری در محلات به آگاهی شهروندان رسانده شود.

در پایان این نشست، شهردار منطقه۸ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقامیری و مدیران ارشد منطقه، در مسجد ثارالله محله نارمک واقع در خیابان میرفخرایی، از نماز مغرب و عشاء به سوالات و درخواست‌های اهالی محله پاسخ دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha