معاون وزیر راه: اتمام پروژه‌های نیمه تمام برای ما اولویت دارد

شیراز- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام راهداری، اولویت کاری این سازمان است.

به گزارش دوشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، داریوش امانی، در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین دشت فارس افزود: هم اینک نیز به رغم کمبودها، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور فعال است و در همین جهت تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی، اجرای پروژه گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت را از خواسته‌های مردم این منطقه دانست و ادامه داد: اجرای این پروژه با دشواری‌هایی همراه بود و در حین اجرا شاهد عروج شهادت گونه یکی از همکاران این سازمان در حین خدمت بودیم.

او اظهار کرد: پروژه گردنه شهر پیر با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اجرا شد و به بهره‌برداری رسید تا مردم با ایمنی بیشتری در این محور تردد کنند.

معاون وزیر راه: اتمام پروژه‌های نیمه تمام برای ما اولویت دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تحقق مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را در گرو توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای است.

امانی، با اشاره به نوسازی ناوگان و ماشین آلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها افزود: امیدواریم با ورود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، توان استان فارس در حوزه راهداری به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نتیجه آن نیز شتاب گرفتن روند اجرای پروژه‌ها باشد.

شهرستان زرین دشت بامرکزیت حاجی آباد در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha