سرمربی تیم والیبال شهداب یزد: تیم قزاقستان بازی محکمی به نمایش گذاشت + فیلم

یزد- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: تیم قزاقستان یکی از تیم‌های قوی حاضر در لیگ باشگاه‌های آسیا است و با وجود ارائه یک نمایش محکم، شهداب با اقتدار در این دیدار به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، " رحمان محمدی‌راد " دوشنبه شب در پایان مسابقه شهداب مقابل قزاقستان که با شکست سه بر یک تیم میهمان به پایان رسید در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پیروزی را به همه دوستداران والیبال و حامیان و تماشاگران پرشور شهداب تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه نقطه قوت تیم قزاقستان سرویس‌های خوب و نقطه ضعف آنها نیز در دریافت بود، بیان کرد: بر اساس شرایط تیم حریف که نقاط ضعف و قوت آنها دقیق مشخص شده بود با حمایت تماشاگران همیشه همراه به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب تصریح کرد: واقعا بازی سنگینی بود و این تیم حریف کیفیت خوبی از خودش نشان داد و همه مسابقات در لیگ آسیا اهمیت دارد و با تمام توان برای کسب افتخار به مسابقات ادامه می‌دهیم.

محمدی راد گفت: بعد از ست اول تجربه بازیکنان شهداب و بازیکنان جدیدی که به ترکیب اضافه شدند نتیجه را تغییر داد و همانطوری که دیدید در ست چهارم با اختلاف زیاد این تیم را بردیم اما تیم قراقستان واقعا خطرناک است.

تیم والیبال "شهداب یزد " دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر یک بر تیم " پاولودار کلاب قزاقستان " غلبه کرد.

در این مسابقه که با حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد تیم شهداب یزد در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ بر تیم قزاقستان غلبه کرد.

همچنین تیم " پاولودار کلاب قزاقستان " در این مسابقه تنها در ست اول موفق شد حریف خود تیم شهداب یزد را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد.

بیست وششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از روز یکشنبه در استان یزد آغاز شد.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، باودینگ واولی والیبال کلاب (چین)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی)، پاولودار کلاب (قزاقستان) و تایچونگ وین استریک (چین‌تایپه) و کَم ایر افغانستان " حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.بزارک تصویر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha