شهرراز شیراز در لحظات پایانی بازی بعثت کرمانشاه را شکست داد+ فیلم    

شیراز- ایرنا- تیم شهر راز شیراز در نخستین  هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک  باشگاه های ایران به مصاف تیم بعثت کرمانشاه رفت و در لحظات پایانی بازی به برتری دست یافت و تیم فجر سپاسی هم برابر مربی فصل گذشته خود از سد تیم پارس جنوبی جم بوشهر گذشت تا هر ۲تیم شیرازی با بُرد به استقبال لیگ بروند.

به گزارش خبرنگار ایرنا دیدار شهر راز شیراز و بعثت کرمانشاه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه ۲ بریک به برتری رسید و سه امتیاز بازی را در خانه نگه داشتند.

تیم شهر راز شیراز که چندی پیش با اعلام ستار زارع سر مربی تیم قصد داشتند تیمشان را به خارج از استان واگذار کنند اما با پادر میانی مدیرکل ورزش و جوانان، این تیم در شیراز ماند و تمرینات خود را برای فصل جدید با تاخیر شروع کرد هر چند آنها چند بازیکن جدید که شماری از آنها سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند برای تقویت تیم به خدمت گرفتند و یک اردوی آمادگی هم در تهران برگزار کردند.

تیم تازه وارد کرمانشاهی

اما در آن سوی میدان تیم بعثت کرمانشاه که از لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرده بودند قطعا در نخستین تجربه خود به فکر حفظ تیم در دسته یک هستند تا سال های بعد بتوانند بهتربرنامه ریزی کنند.

تا دقیقه ۲۰ بازی هر ۲تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند هر چند تیم میزبان بیشتر میل به بردن داشت اما اتفاق خاصی رخ نداد.

شهرراز شیراز در لحظات پایانی بازی بعثت کرمانشاه را شکست داد+ فیلم    
بازی شهر راز شیراز برابر بعثت کرمانشاه

دروازه میزبان باز شد

دقیقه ۲۳ کرمانشاهی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که با دفع ناقص مدافعان شهر راز همراه شد و عارف سیفی بازیکن تیم بعثت از این فرصت نهایت بهره را بُرد و با یک ضربه بغل پا دروازه تیم شهر راز را باز کرد و کار میزبان را سخت کرد.

تیم میهمان که به خواسته خود رسیده بودند در ادامه نیمه نخست برای حفظ گل دفاع را در دستور کار قرار دادند و با یارگیری نفربه نفر موفق شدند نیمه نخست را با برد پشت سر بگذارند.

شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز هم نتوانستند در نیمه نخست خطری روی دروازه بعثت به وجود بیاورند و ضربه سنگین بازیکن تیم شهر راز هم با دفع دروازه بان میهمان همراه شد تا میزبان با شکست راهی رختکن شود.

میزبان در نیمه دوم خیلی زود به گل مساوی رسیدند

با شروع نیمه دوم این بازیکنان تیم میزبان بودند که برای جبران گل خورده بازی را بهتر آغاز کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند.

دقیقه ۵۲ مدافع تیم میهمان درون محوطه ۱۸ قدم روی عرفان گلشنی بازیکن تیم شهرراز خطا کرد تا داور این بازی نقطه پنالتی را نشان دهد و احمد نصیری بازیکن تیم شهر راز موفق شد با یک ضربه دقیق و بر خلاف حرکت دروازه بان تیم بعثت دروازه این تیم را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان تیم شهر راز بازی را در دست گرفتند و فشار زیادی را روی دروازه بعثت ایجاد کردند و بازیکنان تیم میهمان هم به دفاع روی آوردند و دلخوش به ضد حمله بوند که از این روش نتوانستند فرصتی را به وجود بیاورند.

تیر خلاص شهررازی ها در وقت های تلف شده نیمه دوم

عاقبت فشار نارنجی پوشان شیرازی نتیجه داد و در حالی که سه دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم را پشت سر گذاشته بودند، محمد خالویی بازیکن شهر راز با ضربه سر گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان تمام شود.

سرمربی تیم بعثت از حال رفت

علی نظرمحمدی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه که در کنار زمین تیمش را هدایت می کرد اینقدر فریاد زد تا از حال رفت و برای لحظاتی روی زمین افتاد که با حضور به موقع گروه پزشکی تیم به هوش آمد هر چند در نهایت تیمش باخت.

حدود ۳۰۰ تماشاگر شیرازی در ورزشگاه حافظیه حضور داشتند.

برتری تیم فجر مقابل سر مربی فصل گذشته خود

اما تیم فجر شهید سپاسی شیراز که میهمان تیم پارس جنوبی جم بوشهر بودند با یک گل برابر تیم مهدی رجب زاده سرمربی فصل گذشته خود به برتری دست یافتند.

تنها گل تیم فجر شهید سپاسی از روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۷۳ توسط یوسف کی شمس به ثمر رسید تا شاگردان پیروز قربانی در خانه حریف به یک پیروزی با ارزش دست یابند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha