۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85592210
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

آغاز جشن عاطفه‌ها در استان البرز

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85592210
آغاز جشن عاطفه‌ها در استان البرز

کرج - ایرنا - رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از آغاز جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد و گفت: کمک های مردمی در شروع سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

«هادی کریمی پور» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز بیان کرد: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

کریمی پور با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌ های سطح شهر آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان را دارند، تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌ های جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌ های نماز جمعه برپا می‌شود.

وی یاد آور شد: همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد و زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس منتخب نواخته خواهد شد.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه هم اکنون بیش از هشت هزار دانش‌آموز مورد حمایت این نهاد مقدس در استان هستند، تصریح کرد: با اجرای جشن عاطفه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی تأمین بسته لوازم التحریر برای تمام دانش‌آموزان مورد حمایت در دستور کار قرار دارد.

کریمی پور افزود: مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ پرداخت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha