۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85592268
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رقابت ۱۰۰ توانخواه روستایی ملارد درجشنواره بازی‌های بومی محلی

ملارد - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی ملارد از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه افراد دارای معلولیت ساکن در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: یکصد توانخواه در این جشنواره شرکت کردند.

داود فهیم راد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره بیش از یکصد معلول و توانخواه از روستاهای شهرستان ملارد حضور داشتند که در یک فضای مفرح و بانشاط در ۶ بازی بومی محلی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: لی لی ، دوز فیزیکی، مچ اندازی، دال پلان و هفت سنگ بخشی از این بازی ها بودند که هر کدام از این مددجویان به فراخور وضع جسمی و ذهنی خود در آن شرکت کردند.

تیم مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ملارد دارای مقام های علمی، فرهنگی، ورزشی در سطح استان و کشور هستند، خاطرنشان کرد: این برنامه ها موجب همدلی هرچه بیشتر با افراد دارای معلولیت و خانواده ها شده و تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح اعتماد بنفس آنان دارد.

رقابت یکصد توانخواه روستایی ملاردی در جشنوراه بازی‌های محلی و بومی

فهیم راد هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعداد و توانمندی هرکدام از توانخواهان و مددجویان روستایی، حفظ ارزشها و بازی های بومی محلی و ایجاد نشاط و شادابی بین افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

در پایان این مسابقات که با مشارکت اداره بهزیستی، ورزش و جوانان، تسهیلگران روستایی و دهیاری های بخش مرکزی شهرستان ملارد برگزار شد، ۱۲ نفر از برگزیدگان به مسابقات استانی و کشوری راه یافتند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران دارای ۲ بخش و ۲ شهر ملارد و صفادشت و جمعیتی بالغ بر ۳۹۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha