ارومیه میزبان پانزدهمین رزمایش «الی بیت‌المقدس» شد

ارومیه- ایرنا- معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه ریزی مستمر برای ارتقای توان رزمی این نهاد گفت: در همین راستا، رزمایش الی بیت المقدس در اواخر هفته جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی رضوی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این رزمایش ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه جاری با حضور یگان های مختلف و به نام سرلشگر شهید محمدرضا زاهدی که توسط رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شعار رزمایش الی بیت المقدس امسال، «راهیان قدس» انتخاب شده و آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن و آمادگی برای اجرای عملیات امداد و نجات، تقویت روحیه سلحشوری، ارتقای سطح هم‌افزایی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری، تقویت جبهه مقاومت در منطقه و افزایش روحیه رزمندگان طی سه روز در رزمایش تمرین خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیام این رزمایش، صلح و دوستی در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: امروزه آمادگی و توان خود را ارتقا می‌دهیم و چشمی را که طمع به کشور ما داشته باشد، کور می‌کنیم.

سرهنگ رضوی گفت: دشمن اصلی ما و امت اسلام، استکبار جهانی و دست نشاندگان و وابستگان آنهاست بنابراین به هیچ وجه نباید از دشمن و وابستگانش غافل شویم بلکه همواره با درایت در میدان حاضر شده و فتنه های آنها را خنثی کنیم.

وی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی هر دو وظیفه دارند اتحاد و همدلی و وحدت خود را حفظ کرده و با اتکا به این وحدت برای نابودی استکبار جهانی و خنثی کردن نقشه ها و توطئه های آنها قدم بردارند.

وی اضافه کرد: شمشیرها در غلاف است اما اگر فرمانده کل قوا دستور دهند در کمترین زمان، دوستداران انقلاب و نظام، بی شک آمادگی خود را برای دفاع اعلام خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: نباید در جامعه به بهانه شفافیت سازی یاس و نا امیدی ایجاد شود بلکه به جای این اقدام امید آفرینی محور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha