ارتقای جایگاه ورزش‌های رزمی استان مرکزی در دستور کار است

اراک - ایرنا - مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: ارتقای جایگاه ورزش‌های رزمی این استان در دستور کار جدی قرار دارد و برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، مسعود پیرایش روز سه‌شنبه در آیین استقبال از امیرمحمد جعفری قهرمان مسابقات آسیایی پاهایوت در اراک افزود: در ماه‌های اخیر فعالیت‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی ارتقای شایانی نسبت به گذشته داشته و این مهم باید پدر قدرت‌تر از قبل همچنان ادامه یابد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خانواده امیرمحمد جعفری، ادامه داد: در شرایطی که ورزش، کار و تحصیل هر کدام به تنهایی شرایط خاص خود را دارد، یک ورزشکار اراکی همزمان با شاغل بودن و ادامه تحصیل در یک رشته رزمی فعالیت داشت و در مسابقات جهانی درخشید و مدال طلا کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: جوانان ایرانی همواره ثابت‌کرده‌اند که می‌توانند همزمان در چند حوزه موفق باشند.

پیرایش اظهار کرد: امیرمحمد جعفری الگوی مناسبی برای جوانان کشور و استان مرکزی است.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت: تیمی حرفه‌ای، پویا و جوان در هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حال فعالیت است که در ماه‌های اخیر نشان داد که با حرکت جهادی می‌توان هیات رزمی را در سطح کشور الگو کرد.

سید مسیح قائم مقامی، ضمن تشکر از راه‌اندازی خوابگاه ورزشکاران توسط هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی افزود: این استان نیاز به خوابگاه برای اسکان ورزشکاران داشت که این مهم توسط هیات رزمی استان مرکزی طراحی و اجرا شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: موفقیت هیات‌های ورزشی نیاز به یاری همه عوامل دارد

هادی رفیعی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان رقم خورده که هفته گذشته یکی از این برنامه‌ها با میزبانی اردوی تیم ام ام ای انجام شد.

وی اظهار کرد: مکاتبات اداری با سازمان محل فعالیت این ورزشکار قهرمان انجام خواهد شد و از مجموعه ورزش استان هم تقاضا است که پیگیری لازم صورت گیرد تا این قهرمان ضمن داشتن امتیازات شغلی نظیر مرخصی جهت شرکت در اردوهای تیم ملی از ارتقاء جایگاه شغلی نیز استفاده کند تا این رفتار قهرمان پروری الگویی برای جوانان و مسئولان باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha