دیدار سهرابی و گرایی بازبینی شد؛ کمیسیون داوران کشتی نظرخود را اعلام کرد

تهران- ایرنا- کمیسیون داوران فدراسیون کشتی نتیجه بررسی اعتراض هیات کشتی فارس به دیدار وزن ۷۲کیلوگرم کشتی فرنگی را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزگذشته در ۳ وزن اوزان غیر المپیکی و یک وزن کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال برای حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

با تصمیم کادر فنی و به منظور حضور تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی، در ۲ وزن مسابقه درون‌اردویی برگزار شد که در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی، دانیال سهرابی و محمدرضا رستمی به روی تشک رفتند که در نهایت سید دانیال سهرابی دوبنده تیم ملی کشورمان را در این وزن برتن کرد.

محمدرضا گرایی در حالی در این دیدار با نتیجه ۷ بر سه پیش بود که دانیال سهرابی در کمتر از ۳۰ثانیه پایانی با ارایه فن سنجاب پرنده دیدار باخته را با پیروزی تغییر داد. این دیدار با نتیجه هفت و بر هفت به پایان رسید که گرایی درخواست چلنج داد که با بررسی دقیق داوری یک امتیاز دیگر به سهرابی داده شد. در نهایت این دیدار با برتری ۸ بر ۷ دانیال سهرابی به پایان رسید.

پس از اعتراض هیئت کشتی استان فارس به داوری مبارزه میان دانیال سهرابی و محمدرضا گرایی در جریان انتخابی تیم ملی کشتی اوزان غیر المپیکی، کمیسیون داوران نظر خود را اعلام کرد.

نظر کمیسیون داوران به شرح زیر است:

در ۳۰ ثانیه پایانی کشتی، کشتی‌گیر آبی (سهرابی) موفق می‌شود با یک حمله کشتی‌گیر قرمز (گرایی) را از تشک خاج کند که حاصل این خروج ۱ امتیاز به نفع کشتی‌گیر آبی می‌باشد. ضمنا در این حالت به علت اینکه کشتی‌گیر قرمز با فشار حریف به بیرون تشک هدایت می‌شود، فراری از سوی این کشتی‌گیر صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است تیم داوری ۱ امتیاز برای خروج از تشک و ۱ امتیاز به جهت فرار از تشک داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha