۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85592785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده کاشان در مجلس: مدیران برای رفع مشکلات، راهکار ارائه کنند

کاشان_ ایرنا _ نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید در کنار بیان مشکلات، برای هر مشکل نیز راه‌حل ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، مصطفی معینی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود: برخی از مشکلات به حوزه مدیریت مربوط است و مدیر باید با خلاقیت خود برای مشکلات مبتلابه راهکار پیدا کند و مدیران با هم‌افزایی و همفکری یکدیگر برای رفع مشکلات جامعه بکوشند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس همچنین گفت: برای طرح جوانی جمعیت در منطقه‌ای زمین، معرفی اما در روز قرعه‌کشی، برای آن زمین فرد معارض پیدا شده و مدیر مربوطه هم از این موضوع آگاه نبوده است

معینی با اشاره به ضرورت برطرف شدن اینگونه ناهماهنگی‌ها تاکید کرد: مدیران شهرستان نباید منتطر رفع مشکل از طریق مدیران مرکز باشند هرچند مدیران مرکز هم باید پیگیر رفع مشکلات شهرستان باشند.

وی افزود: از مدیران استانی هم انتظار داریم تا برای تفویض اختیار در حد مقدور به مدیران شهرستانی اقدام کنند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این جلسه گفت: هفته دولت امسال با ایام اربعین حسینی(ع) تقارن یافت و هفته دولت را به هفته‌های بعدی بسط دادیم و امروز یاد ۴۲ شهید کارمند شهرستان کاشان را گرامی می‌داریم.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: در هفته دولت امسال معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی اظهار کرد: سابقه صنعت در کاشان بیش از یکصد سال است و کارخانه رسیدگی و بافندگی این شهرستان سال ۱۳۱۳ تاسیس و در دهه چهل شمسی کارخانه مخمل و ابریشم وارد کاشان شد.

محمدی فشارکی با اشاره به علاقه سرمایه‌گذاران به این منطقه گفت: امروز ۸۰۰ واحد تولیدی فرش در این شهرستان فعال است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به فعالیت ۴۳ واحد صنعتی، ۱۳۷ واحد نیمه‌صنعتی و ۲ هزار واحد سنتی در بخش گل و گلاب کاشان گفت: ۱۱ ناحیه و شهرک صنعتی و ۹۰۰ رسته صنعتی هم در این شهرستان فعالیت دارند.

وی گفت: سال ۱۴۰۲، ارزش صادرات کاشان ۲۵۰ میلیون دلار بود و در پنج ماه نخست امسال ۹۲ میلیون دلار صادرات داشتیم و درآمد گمرکات ما به ۷۰ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشت.

وی اظهار کرد: امسال گمرک شهرستان کاشان در بین گمرکات کشور رتبه پانزدهم و در بین پنج گمرک استان اصفهان رتبه دوم را کسب کرد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ناترازی برق از مشکلات صنعت این شهرستان است و ما ۵۰ مگاوات کسری برق داریم.

وی افزود: در زمینه پنل‌های خورشیدی، شهرستان کاشان رتبه نخست را در استان اصفهان دارد و در کشور هم جزو رتبه‌های نخست هستیم.

محمدی فشارکی گفت: سرمایه‌گذاران آماده‌اند تا برق مجموعه صنعتی خود را تولید کنند که این موضوع باید پیگیری شود.

وی افزود: باید اختیارات استانی ستاد تسهیل به شهرستان تفویض شود، زیرا انسجام مدیریتی در این خطه وجود دارد و مدیران با هم‌افزایی و وفاق و همدلی بدنبال گره‌گشایی از کار مردم هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha