۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸
کد خبر: 85592922
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت چهاردهم ادامه دارد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸
کد خبر: 85592922
تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت چهاردهم ادامه دارد

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: نهضت تکمیل طرح های نیمه تمام که از دولت سیزدهم آغاز شده در دولت چهاردهم نیز ادامه دارد.

فرزاد مخلص الائمه روز یه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین در جمع خبرنگاران افزود: استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین سالها رها شده بود و بودجه کافی برای تکمیل این طرح تخصیص داده نشده بود.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور شهید به استان مرکزی بودجه مناسبی برای تکمیل این استخر تخصیص داده شد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیگیری های لازم را انجام دادند.

استاندار مرکزی با اشاره رشد صنعت در خمین و افزایش نیروی کارگر در این شهرستان گفت: نیروی کارگر نسبت به دیگر اقشار جامعه نیاز بیشتر ی به ورزش دارد.

مخلص الائمه ادامه داد: استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین با هزینه کرد ۳۷۰ میلیارد ریال به لحاظ دفتری تکمیل شده است اما ارزش واقعی این استخر بیش از این مبلغ است.

وی یادآور شد: در مرحله انتخاب پیمانکار بهره بردار هستیم و فراخوان صادر شده و در روزهای نزدیک بهره برداری واقعی انجام می شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این استخر در یک هزار و ۸۰۰ مترمربع احداث شده است ، گفت: آب گیری استخر انجام شده و سیستم های تصفیه برقرار است.

نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم نیز در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از این استخر عملیاتی کردن رهاورد سفر رییس جمهور شهید به زادگاه امام راحل است.

محمد بیات ادامه داد: افزایش بیمه کارگران و افزایش فضای ورزشی که در رشد چند بعدی کارگران تاثیرگذار است در دستور کار مجلس است.

وی ادامه داد: سیاست گذاری و ریل گذاری های مجلس در جهت رضایت کارگران بعنوان قشر زحمت کش جامعه است.

نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم بیان کرد: چمن مصنوعی مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین یکی از کمبودهای این مجموعه است و انتظار می رود اعتبارات لازم از وزارت تعاون برای احداث چمن مصنوعی تخصیص یابد.

به گزارش ایرنا ، همزمان با هفته تعاون استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین پس از ۱۳ سال با حضور معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار مرکزی ، نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری شد.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha