۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85593217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین واکنش عضو شورای شهر دزفول به رد شدن ریاست وی بر این شورا

دزفول - ایرنا - زمانی راد عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به تایید نشدن انتخابش به عنوان رییس این شورا از سوی هیات تطبیق مصوبات شورای شهر با قانون گفت: تا تعیین تکلیف وضعیتم در جلسات شورای شهر شرکت نمی‌کنم.

به گزارش ایرنا علیرضا زمانی راد روز چهارشنبه در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر دزفول و اعضای هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهر با قانون که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرد: با توجه به اعلام نظر هیئت تطبیق ذیل مصوبه انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول مبنی بر نداشتن شرایط عضویت شورا لذا تا لغو این نظر و اصلاح و عذرخواهی از بنده در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر شرکت نمی‌کنم.

وی تاکید کرد: یا عضو شورای اسلامی شهر هستم و هیئت تطبیق اشتباه کرده است که در این حالت حداقل انتظار از همکارانم در شورا چه موافق و چه مخالف ریاستم، این است که از حرمت من و جایگاه خودشان در شورا دفاع کنند یا عضو شورا نیستم که از علی البدل برای ادامه کار دعوت شود.

به گزارش ایرنا نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول مورخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ با دستورجلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه چهارمین سال فعالیت این شورا با حضور تمام اعضا برگزار و علیرضا زمانی راد به عنوان ریاست آخرین سال دوره ششم شورای شهر دزفول انتخاب شد ولی هیات تطبیق فرمانداری این انتخاب را تایید نکرد.

اخبار مرتبط