تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال دختران کشور آماده اعزام به مسابقات فینال آسیاست

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال دختران کشور از آمادگی این تیم برای اعزام به مسابقات فینال آسیا به میزبانی قزاقستان خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، هنگامه عزیزی روز چهارشنبه با اشاره به برپایی اردوی آماده سازی پنج روزه این تیم در سالن تنیس رویال تبریز، اظهار کرد: بهترین های تنیس زیر ۱۲ سال کشور در این اردو حضور دارند و از مسابقات انتخابی تهران و از بین هشت تنیسور انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: این اردو که آخرین مرحله از اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات فینال آسیاست از هفدهم شهریور شروع شده است و امروز به پایان می رسد و نفرات حاضر در اردو هفته آینده برای شرکت در مسابقات آسیایی عزام قزاقستان می شوند.

عزیزی به حضور این تیم در مسابقات غرب آسیا در اردن در اردیبهشت ماه گذشته اشاره کرد و گفت: تیم ملی زیر ۱۲ سال کشورمان با قهرمانی در این مسابقات، جواز حضور در مسابقات فینال آسیایی را کسب کرد و با تمام توان در مسابقات فینال حاضر می شویم.

وی شرایط عمومی و میزبانی تبریز را خوب عنوان کرد و گفت: تمامی امکانات برای برپایی یک اردوی مناسب در این سالن از سوی مسئولان تبریز فراهم شد و فدراسیون نیز حمایت های لازم را انجام داد و همه چیز برای درخشش تنیسورهای کشور در این مسابقات فراهم است.

به گزارش ایرنا، در این اردو لاوین حکیمی و پانیا رضایی از تبریز، شایلین رضایی یکانی از ارومیه و ساغر سالکی فر از اصفهان در این اردو حضور دارند و ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات فینال تنیس زیر ۱۲ سال آسیا را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha