چمران: راه سیدالشهدا(ع) ایستادن مقابل ظالم است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران راه سیدالشهدا(ع) را ایستادن مقابل ظلم و ظالم دانست و گفت: امروز ظلمی بزرگ‌تر از ظلم و جنایت صهیونیست‌ها نیست و اگر می‌خواهیم در راه حسین(ع) باشیم باید مقابل این ظالم نسل‌کش بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز چهارشنبه در آیین «شکر خدمت» با قدردانی و سپاس از همه محبانی که در ایران و عراق در مراسم اربعین حسینی(ع) خدمت کردند، به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه اصل فلسفه و بزرگداشت عاشورا و اربعین حسینی(ع) یاد و استمرار راه امام حسین(ع) است، اشاره کرد و افزود: راه سیدالشهدا(ع) یعنی مقابل ظلم و ظالم ایستادن و حتی همه چیز را فدا کردن است که خود بهتر می‌دانید این مسیر اصلی است، اگر ما در این مسیر بیاییم و مقابل ظلم بایستیم و مظلومان را یاری کنیم آنگاه توانسته‌ایم بگویم مسیر سیدالشهدا(ع) را به خوبی طی کرده‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: امروز ظلمی بزرگ‌تر از ظلم و جنایت صهیونیست‌ها نیست و ما همه اگر می‌خواهیم در راه حسین(ع) باشیم باید مقابل این ظالم نسل‌کش بایستیم و با رژیم صهیونیستی و حامیانش مقابله کنیم.

چمران ادامه داد: فلسفه بزرگداشت نام و یاد حضرت اباعبدالله حسین(ع) این است که هر زمان مقابل ظالم بایستیم و این یعنی از قیام عاشورا درس گرفته‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امیدوارم همه مسلمین جهان چطور آموختن راه حسین (ع) را بیاموزند و استمرار ببخشند.

چمران در پایان از خداوند خواست که همان گونه که شهدای عزیز ما راه امام حسین(ع) را پیمودند و با شهادت خود مکتب اسلام را استوار نگهداشتند به ما توفیق دهد این راه نورانی را با افتخار طی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha