دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده ابلاغ شد

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ دستورالعمل بیست و پنجمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور به تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی-پژوهشی خبر داد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، صمد نژاد ابراهیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دستورالعمل در ۹ ماده و ۱۵ تبصره به امضای معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و در تاریخ ۱۸ شهریور به کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور ابلاغ شد.

دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، افزود: این دستورالعمل و جداول مربوط به محاسبه امتیاز افراد در وب سایت دفتر به آدرس https://rppc. msr.ir و وب سایت سامانه جشنواره به آدرس https://itr. msrt.ir قابل دسترسی است. ‌

وی خاطر نشان کرد: دستورالعمل حاضر نسبت به دستورالعمل بیست و چهارم دارای نکات متمایزی است که از جمله آنها می‌توان به محدود کردن تعداد افراد معرفی شده از طرف هر مؤسسه بر اساس نسبت تعداد اعضای هیأت علمی، تعیین شاخص‌های جدید در جهت شناسایی پژوهشگران جوان و اعضای هیات علمی فعال در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت اشاره کرد.

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده ابلاغ شد

دبیر جشنواره آخرین زمان تعیین شده جهت معرفی افراد از طرف مؤسسه به دبیرخانه جشنواره را ۲۰ مهر اعلام کرد و افزود: انتظار ما از معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی این است که در بازه زمانی تعیین شده نسبت به اطلاع‌رسانی به پژوهشگران جهت ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوط در سامانه جشنواره اقدام کنند. ‌

نژاد ابراهیمی در خاتمه تأکید کرد که امکان بررسی پرونده‌های افراد در خارج از بازه زمانی اعلام شده مقدور نخواهد بود.

جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور هر ساله همزمان با هفته پژوهش (هفته سوم آذر) و با هدف تشویق پژوهشگران، فناوران و نوآوران برتر دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha