۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85593978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خماری؛ مجوز نمایش، استقبال مخاطبان و باقی قضایا

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85593978
خماری؛ مجوز نمایش، استقبال مخاطبان و باقی قضایا

تهران- ایرنا- نمایش «خماری» با بازی مهیار ساعدی خواننده نسل جوان یکی از تئاترهای موفق تابستانی کشور بوده است. تئاتری با بیش از ۱۲هزار مخاطب و فروشی بیش از ۴ میلیارد تومان که رونقی دوباره به گیشه تئاتر کشور داده آن هم در سالنی با گنجایشی کمتر از ۲۰۰ نفر.

در روزهای گذشته باری دیگر انتقادها به رواج استفاده از خوانندگان در تئاترها بالا گرفته و درحالی‌که در ماه‌های گذشته تئاترهایی با بازی خوانندگان جوانی چون سینا ساعی، امیر خلوت و علی زندوکیلی، محمد لاریان و وصال علوی روی صحنه رفته‌اند، یکی از موفق‌ترین اجراهای ماه‌های اخیر تئاتر «خماری» به کارگردانی رامین معصومیان بوده است.

تئاتری موزیکال که داستانش در مذمت اعتیاد است. داستانی که به دلیل حضور خواننده پر طرفدار نسل جوان توانسته در گیشه موفقیت خوبی داشته باشد.

تئاتری که تمام مجوزهای لازم را از معاونت هنری ارشاد داشته و در دو مرحله بازبینی از سوی معاونت موسیقی و هنری ارشاد تایید شده و آهنگ‌هایش هم مجوزهای لازم را کسب کرده‌اند.

حالا حضور مهیار ساعدی در این تئاتر که بر اساس نظرات پر شمار مخاطبان سایت فروش بلیت این نمایش مثبت بوده است، گامی از سوی معاونت‌های موسیقی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر فرصت به جوانان هنرمند برای فعالیت در چارچوب‌های قانونی بوده است.

فرصتی که هم می‌تواند مخاطبان این هنرمندان جوان را به تماشای آثاری که مجوزهای لازم از سوی وزارت فرهنگ را دارند و محتوای‌شان مورد تایید نهادهای مرتبط است، بکشاند و هم مجالی شود برای این دست هنرمندان است تا در مسیر حرفه‌ای گام‌هایی بلند بردارند.

مسیری که پیشتر خوانندگان دیگری سپری کردند. راهی در خلاف جهت هنرمندانی که در اثر این عدم اعتماد از سوی نهادهای فرهنگی به ناکجاآباد رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha