۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 85594469
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۲ کیلو گرم شیشه ساوه 

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85594469
کشف بیش از ۲ کیلو گرم شیشه ساوه 

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۲ کیلو و ۴۹۰گرم شیشه و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر اراک خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی، مجتبی جمالی روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی ۲ قاچاقچی از استان های مرزی کشور و انتقال آن از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه، بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی مشترک از مأموران پاسگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، پاسگاه انتظامی شهرصنعتی کاوه، کلانتری‌های ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف آن در یکی از محورهای مواصلاتی اطراف شهرستان ساوه و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف ۲ کیلو و ۴۹۰ گرم شیشه در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha