رستمیان: برای سومین سال پیاپی در جمع برترین‌های تپانچه جهان رقابت می‌کنم

تهران- ایرنا- بانوی المپیکی تپانچه ایران گفت: برای سومین سال پیاپی این فرصت را دارم تا در کنار ۱۲ نفر اول جهان به رقابت پرداخته و یک بار دیگر توانمندی‌های خودم را به چالش بکشم.

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به رقابت‌های تیراندازی هند اشاره کرد و اظهار داشت: در یک ماه آینده باید در مصاف با برترین‌های جهان در خط آتش قرار بگیرم که بدون شک تجربه خوبی برای من خواهد بود. برای سومین سال پیاپی است که می‌توانم در جمع ۱۲ نفر برتر جهان باشم و این یک افتخار برای من است و تلاش خواهم کرد تا عملکرد خوبی را به ثبت برسانم.

وی ادامه داد: با توجه به فشاری که بازی‌های المپیک داشت بعد از بازگشت از پاریس حدود یک ماه را استراحت کردم تا دوباره آماده حضور در مسابقات شوم. در رقابت‌های هند تنها ۱۲ نفر اول جهان که شامل ۳ نفر برتر المپیک و ۹ نفر رنکینگ جهانی می‌شوند حضور خواهند داشت و بدون شک سطح رقابت بسیار بالا است. تنها نماینده ایران در این مسابقات هستم که در تپانچه ۲۵ متر باید به مصاف رقبای خود بروم و بر همین اساس تمرینات خود را از ۲ هفته پیش آغاز کردم تا آماده این رویداد شوم.

بانوی المپیکی تپانچه کشورمان یادآور شد: مسابقات هند از ۲۳ مهر آغاز خواهد شد و من چند روز قبل از آن باید راهی این کشور شوم. خوشبختانه مشکلی از بابت سلاح و مهمات ندارم؛ چرا که تپانچه را به تازگی فراهم کردم و فشنگ هم از المپیک داریم که برای تمرینات مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

رستمیان: برای سومین سال پیاپی در جمع برترین‌های تپانچه جهان رقابت می‌کنم

رستمیان گفت: حضور در چنین رویدادهایی بسیار خوب است، سطح فنی بالا و رقابت با مدعیان جهانی به پیشرفت یک تیرانداز کمک شایانی می‌کند و به دنبال آن هستیم تا تجربیات خود را افزایش دهم. به دلیل آنکه مدتی را مجبور به استراحت شدم انتظار شگفتی از خودم ندارم اما به دنبال آن هستم تا عملکرد خوبی را به ثبت رسانده و روند فعالیت خود را در مسیری که طراحی کرده‌ام، ادامه دهم.

وی در خصوص قراردادش با بوندس‌لیگا آلمان و ادامه فعالیتش در تیم خود اظهار داشت: سال قبل قرارداد بسته شد اما به دلیل مسابقاتی که داشتم امکان حضور مهیا نبود،. همان زمان صحبت کردیم که در این فصل همکاری ادامه داشته باشد که بر این اساس کارها پیش رفت و به نوعی قرارداد تمدید شد. با صحبتی که انجام شده بحث مالی مطرح نیست اما تمامی هزینه‌های رفت‌ و آمد و اسکان من با تیم است و برای حضور در مسابقات و تمرین به آنجا خواهم رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha