۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85594564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان بوشهر در هفته دفاع مقدس ۲۰۰۰ ویژه‌برنامه ‌اجرا می‌کند

بوشهر_ایرنا_ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان بوشهر به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا غریبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای هفته دفاع مقدس سال جاری اجرای ۲ هزار برنامه در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی، نظامی و آموزشی برای نقاط مختلف استان بوشهر تدوین شده است.

وی نخستین برنامه هفته دفاع مقدس در استان را دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ماه رژه نیروهای مسلح استان بوشهر با مدیریت پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی در خیابان ساحلی بوشهر برگزار می‌شود.

غریبی ادامه داد: برگزاری همایش مردمی دفاع مقدس در اول مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، برگزاری یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر و برپایی نمایشگاه دستاوردهای جنگ تحمیلی هشت ساله در خیابان ساحلی بوشهر میدان شهید رئیس علی دلواری با مشارکت ادارات و نیروهای مسلح استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس علاوه بر تجلیل از سربازان پادگان‌های نظامی و انتظامی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و خانواده آنان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از رونمایی کتاب‌ها با عناوین دفاع مقدس به قلم نویسندگان استان بوشهر در این هفته خبر داد.

بیشتر بخوانید

فیلم | رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

فیلم | برگزاری۸۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

وی تصریح کرد: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که سهم استان از این تعداد ۱۸ هزار نفر است.

غریبی نقش مهم زنان در دفاع مقدس را الگویی ماندگار و سازنده دانست و گفت: زنان با حضور موفق خود در بخش‌های مختلف دفاع مقدس توانستند از آن یک الگوی مناسب و یک هویت ممتاز بسازند که از این الگوهای ماندگار در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال "در راه فتح قله‌ایم" تعیین شده و برنامه‌های این هفته در محور این شعار و نوآوری و خلاقیت در کارها به منظور انتقال هر چه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha