چینی: این تیم می‌تواند الغرافه را ببرد/ استقلال به شوک بردن نیاز دارد

تهران -ایرنا-پیشکسوت استقلال گفت: مسابقه استقلال و الغرافه یکی از حساس‌ترین‌ دیدارهای سال‌های اخیر استقلال است و می‌تواند تاثیر مستقیم در سرنوشت و آینده این تیم ایفا کند.

علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا ، اظهار داشت: پس از اتفاقات و چالش‌هایی که برای استقلال رقم خورد این تیم به پیروزی و امتیاز بازی الغرافه نیاز کامل دارد.

وی افزود: استقلال در تاریخ پر افتخار خود ثابت کرده تیم روزهای سخت است و همواره در زمان‌هایی که نیاز به بردن دارد به این مهم دست پیدا کرده است. استقلال در بازی با الغرافه متفاوت از دیدارهای لیگ خواهد بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل تیم پر قدرتی است، تیمی که بهترین نقل و انتقالات یک دهه اخیر را پست سر گذاشت و ستاره‌های خوبی را جذب کرد. این تیم برای اولین بار در چند سال اخیر شاکله خود را حفظ کرد.

چینی تصریح کرد:استقلال توانایی شکست دادن الغرافه را دارد. به جرأت می‌توانم بگویم این مسابقه یکی از حساس‌ترین‌ دیدارهای سال‌های اخیر استقلال است که می‌تواند تاثیر مستقیم در سرنوشت و آینده این تیم ایفا کند.

وی گفت: استقلال به آرامش نیاز دارد. آرامش کلید حل مشکلات این است، مدیریت استقلال در فصل اخیر تلاش زیادی انجام داد و بستر و شرایط لازم را برای کادر فنی فراهم کرد. جواد نکونام این پتانسیل را دارد تا با بردن الغرافه در مسیر موفقیت قرار بگیرد و استقلال را از نظر روحی و روانی به بالاترین شرایط برساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: افزایش سقف قرارداد مالی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوبی بود که از سوی فدراسیون فوتبال رخ داد و به نمایندگان ایران در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن کمک خواهد کرد تا تقویت شوند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم‌های حاشیه خلیج فارس بودجه هنگفتی را صرف خرید بازیکن می‌کنند و ستاره‌های برگی را به خدمت می‌گیرند . در کل معتقدم امروز در فوتبال سقف بودجه معنا و مفهومی ندارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha