۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۰۸
کد خبر: 85594871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع والدین آمریکایی در مقابل کنگره ایالات متحده

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۰۸
کد خبر: 85594871
تجمع والدین آمریکایی در مقابل کنگره ایالات متحده

تهران- ایرنا- گروهی از والدین و فعالان مدنی آمریکایی در تلاشی هماهنگ برای تصویب «قانون امنیت کودکان در فضای مجازی» روز پنجشنبه (به وقت محلی) در مقابل کنگره ایالات متحده دست به تجمع زدند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از تارنمای هیل، این تجمع که در کاپیتول هیل برگزار شد، با هدف برجسته کردن نیاز فوری به تصویب قانونی برای محافظت از کودکان در برابر آسیب‌های مختلف آنلاین از جمله آزار و اذیت سایبری، بهره‌کشی و آسیب‌های روانی که کودکان خردسال را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برگزار شد.

والدینی که فرزندانشان را به دلیل آزار و اذیت در فضای مجازی از دست داده‌اند یا فضای مجازی باعث بروز آسیب‌های روانی در کودکان آنها شده است با تجمع در مقابل کنگره آمریکا خواستار پاسخگویی شرکت‌های فناوری در خصوص ایمنی خردسالان در پلتفرم‌هایی شدند که از سوی این شرکت‌ها عرضه شده است.

آنها همچنین از کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا خواستار ارائه طرح «امنیت کودکان در فضای مجازی» به صحن مجلس نمایندگان ایالات متحده شدند تا این طرح پیش از اینکه قانونگذاران، واشنگتن را برای تعطیلات پیش از انتخابات ترک کنند، به رأی‌ گذاشته شود.

به نوشته تارنمای هیل، طرح موسوم به قانون امنیت کودکان در فضای مجازی با وجود حمایت دو حزبی و همچنین پشتیبانی گسترده از این طرح در مجلس سنای آمریکا، همچنان به دلیل مقاومت و مخالفت مقام‌های ارشد کنگره ایالات متحده که به بهانه اینکه ممکن است تصویب این طرح در نهایت به برقراری سانسور در فضای مجازی بینجامد، به بن بست خورده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha