سردار سلامی: انقلاب اسلامی به دنبال احقاق حقوق مستضعفان است

قم‌- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در هندسه قدرت جهانی قدرتی قابل احترام و مورد اطمینان است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احقاق حقوق مستضعفان است و ثابت خواهد کرد که مومنان قابل شکست نیستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین اسلامی روز جمعه در آیین عهد سربازی در مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: انقلاب اسلامی با مبارزه و مقاومت در برابر جلوه‌های ظاهری پادشاهان و ظالمان ثابت کرد که جلوه‌ای از ولایت الهی و جدایی با مستکبران عالم است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در پی آن است تا شوکت، عظمت و هویت به غارت رفته مسلمانان را به آنها بازگرداند، گفت: همه جلوه‌های انقلاب اسلامی حاکی از این است که انقلاب با تقویت جبهه حق در برابر جبهه شیطان و باز کردن بند از دست و پای آزادگان، در مسیر زمینه‌سازی ظهور در حرکت است.

وی با بیان اینکه ما هر چه شهید بیشتری در این راه تقدیم می کنیم قوی‌تر می‌شویم، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر اقامه فرایض دینی قدم برمی‌دارد و در این مسیر تا آخرین لحظه تحت فرمان ولی فقیه ایستاده‌ایم و لحظه‌ای توقف نخواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما با اتکا به آیات الهی از قدرت‌های شیطانی نمی‌هراسیم و تا آخر در این مسیر پرافتخار خواهیم ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام زمان(عج) عزت دهنده مومنان و خوار کننده کافران است، عنوان کرد: حضرت ولی عصر(عج) برای آزاد کردن انسان از بند استکبار و ظلم ظالمان جهان قیام خواهد کرد.

آیین عهد سربازی همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج)، با حضور مسوولان لشکری و کشوری و نیروهای مختلف نظامی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha