۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85595056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: رژیم صهیونیستی در انتظار عملیات وعده صادق ۲ باشند

آبادان- ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: عملیات وعده صادق ۲ نزدیک است تا رژیم جعلی صهیونیستی مجازات شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: امت اسلامی بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز دارد زیرا دشمن امت اسلامی. به دنبال تفرقه افکنی است.

وی افزود: دشمنی که تمام خطوط انسانیت را زیر پا گذاشته و با نهایت گستاخی هر روز با کودک کشی و انسان کشی مرتکب جنایت می‌شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: قدرت استکباری با شعار توخالی حقوق بشر به دنبال ضربه زدن به امت‌های اسلامی است و در برابر جنایات صهیونیستی‌ها سکوت اختیار کرده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: بیش از هر زمان دیگر مسلمانان برای مقابله با این غده سرطانی باید دست در دست هم بگذارند، امیدی به حکام سر سپرده کشورهای اسلامی نیست و باید امید به امت‌های اسلامی بست.

وی گفت: محور مقاومت اکنون در اوج اقتدار است و در انتظار هستیم وعده صادق ۲ را ببینیم و ملت ایران در انتظار هستند نیروهای مسلح ضربه کاری به رژیم صهیونیستی بزنند.

وضعیت کیفیت و کمیت آب در روستاهای آبادان نامطلوب است

خطیب جمعه آبادان با اشاره به پس گرفتن مدال طلا بیت سیاح در پارالمپیک پاریس گفت: پس از مدال طلا با بهانه‌های دور از ذهن وی را محروم کردند که این حرکات گستاخانه است، عزت این جوان عزیز را خدا خواهد داد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با انتقاد از وضعیت آب در روستاهای این شهرستان گفت: مشکل جدی آب در روستاها مدت زیادی است که وجود دارد، هر چند در برخی نقاط شهر نیز آب شرب با چالش های مختلفی روبه‌رو است.

خطیب جمعه آبادان افزود: وضعیت کیفیت و کمیت آب در روستاها نامطلوب است و باید فکری جدی برای رفع این معضل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha