آتش اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی آن از درون است

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز آتش اعتراضات علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی رسیده که نشانه فروپاشی این رژیم از درون بوده و روشن‌تر از همیشه آشکار شده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه گفت: نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال گرفتن امتیاز است و برای این موضوع تا به امروز افزون بر ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده اند.

وی ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که حکومت آنها رو به زوال است و در این مسیر سعی دارند با جنایت خود، این پایان را به تعویق بیندازند ولی موفق نخواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: میدان اصلی درگیری ایران و استکبار جهانی، اقتصاد، ایمان و فرهنگ مردم بوده و در این نبرد مساله فرهنگ بر اقتصاد مقدم است البته باید توجه داشت که تامین معاش مردم اهمیت بالایی دارد.

آیت‌الله مهدوی افزود: دولت سیزدهم توانست در تعامل با کشورهای همسایه مباحث مربوط به صادرات و واردات را پیگیری کند ولی ضروری است برای حل مشکلات مردم بویژه در زمینه معیشت روزانه تدابیری توسط دولت اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه امروز باید فارغ از مباحث حزبی و سیاسی تصمیم‌گیری شود، تاکید کرد: دولت بداند مورد حمایت است اما اگر جایی مشکلی وجود داشت بیان خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: مسایل فرهنگی موضوع مهمی برای کشور و مردم است و انتظار می‌رود به قوانین کشور احترام گذاشته و بطور کامل اجرا شود.

آیت‌الله مهدوی خاطرنشان کرد: خرید گندم از کشاورزان با قیمت های تضمینی توسط دولت مایه خُرسندی است و این مسیر باید ادامه یابد تا خودکفایی کشور محقق شود.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) تصریح کرد: هدف از خلقت انسان، کمال فردی و عدالت اجتماعی است و بشریت برای تحقق کامل این عدالت منتظر منجی است.

وی افزود: بر اساس تصریح قرآن با ظهور منجی، عدالت در سراسر جهان گسترش پیدا می‌کند و بر همین اساس در آیه ۸۱ سوره الاسراء اشاره شده که حق خواهد آمد و باطل فانی است.

به گزارش ایرنا، در نماز جمعه این هفته اصفهان، میزهای خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و احوال، مرکز وکلای قوه قضاییه، آموزش و پرورش، ویزیت پزشکان، بیمه سلامت و فرماندهی انتظامی برپا بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha