برنامه آموزشی خبرنگاران نوجوان ۲۵ شهریورماه آغاز می‌‎شود

اصفهان - ایرنا - ویژه‌برنامه کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران نوجوان سی‌وششمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۵ شهریورماه جاری آغاز می‌شود و تا دهمین روز مهرماه در فرهنگسرای رسانه اصفهان ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا، کمیته خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز جمعه اعلام کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با کارگاه «خبرنویسی و مصاحبه» در روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه آغاز، و «عکاسی با موبایل» عنوان کارگاه بعدی است که روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

«کارگاه پخش فیلم و آموزش نقدنویسی» نیز عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه برای این نوجوانان تدریس می‌شود.

یکشنبه یک مهرماه خبرنگاران نوجوان «صدابرداری و آموزش ساخت پادکست» را می‌آموزند و «تصویربرداری و تدوین ویدئو با موبایل» و «ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا» هم از سرفصل‌های تدریسی در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه مصادف با سوم و پنجم مهرماه است.

دیگر کارگاه‌های آموزشی این نوجوانان، «سواد رسانه‌ای» است در روز یکشنبه هشتم مهرماه و «ایده‌پردازی و سوژه‌یابی» در روز سه‌شنبه دهم مهرماه برگزار می‌شود.

خبرنگاران نوجوان پس از شرکت در این کارگاه‌ها به استقبال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌روند که امسال از چهاردهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

این خبرنگاران پس از موفقیت در مرحله آزمون و مصاحبه از بین بیش از ۴۷۰ نوجوان متقاضی انتخاب شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha