فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع): شاهد امنیت پایدار در غرب و شمال‌غرب کشور هستیم

ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه نمایش وحدت و انسجام در بین اقوام و مذاهب از جلوه‌های باشکوه رزمایش «الی بیت‌المقدس» در ارومیه است، بیان کرد: با اتکا به وحدت، شاهد امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی در غرب و شمال‌غرب کشور هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان جمعه‌شب در رزمایش «الی بیت‌المقدس» که با حضور یگان‌های مختلف بسیج و به نام سرلشکر شهید «محمدرضا زاهدی» در خیابان دفاع مقدس ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان در برابر اراده نیروهای مسلح کشورمان تسلیم شده‌اند و به برکت حضور مردم بسیجی و نیروهای بسیج و مرزداران غیور، همه مقرهای گروهک‌ها و عناصر ضدانقلاب و تروریست‌های حاشیه مناطق مرزی غرب و شمال‌غرب کشور منهدم و پاکسازی شده است.

وی اقتدار و موفقیت انقلاب و گسترش انقلاب به خصوص در جبهه مقاومت و در دنیای اسلام را نشأت گرفته از تفکر بسیجی خواند و افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حاصل تفکر بسیجی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع): شاهد امنیت پایدار در غرب و شمال‌غرب کشور هستیم
سردار پورجمشیدیان مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه شهادت‌طلبی را از شاخص‌های مهم فرهنگ بسیج عنوان کرد و افزود: حضور در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ده‌ها هزار شهید برای دفاع از مرزها و همچنین حضور در عرصه‌های مورد نیاز کشور از جمله اقدامات قابل نمایان و رشادت‌های بسیجیان است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ادامه داد: پیام پانزدهمین رزمایش الی بیت‌المقدس که از ۲۱ شهریورماه در آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است «نمایش اقتدار و امنیت» در شمال‌غرب است و اینکه دشمنان بدانند بسیجیان همواره در راه پاسداری و دفاع از انقلاب و مرزهای کشور آماده و برعهدی که با شهدا و برای ادامه راه آنان بسته‌اند، پایبند هستند.

به گزارش ایرنا رزمایش «الی بیت‌المقدس» در آذربایجان‌غربی با حضور ۴۰ هزار بسیجی و طی روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ شهریورماه برگزار شد.

این رزمایش با شعار «راهیان قدس» و با هدف تقویت روحیه سلحشوری، ارزیابی قدرت فراخوانی، ارتقای سطح هم‌افزایی، تقویت جبهه مقاومت و افزایش روحیه رزمندگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha