۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبر: 85595403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در نوشهر مشخص شدند

نوشهر - ایرنا - نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ کشوری جمعه شب پس اتمام دیدارها در نوشهر خطه غربی مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از رقابت ها امروز - جمعه - حوالی ساعت ۱۰ در سالن ورزشی روستای علی آباد میر نوشهر با حضور ۱۱۰ ورزشکار از هشت استان کشور در رده‌های سنی مختلف آغاز شد و تا حوالی ساعت ۲۲ امشب ادامه داشت.

ورزشکارانی از استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، قم، تهران و البرز در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

این رقابت ها در ابتدا به صورت گروهی در قالب ۳۲ گروه آغاز شد و در ادامه به صورت حذفی برگزار شد که در پایان ماهان چینه وری از گیلان مقام نخست این دیدارها را کسب کرد.

کمیل نیک نژاد از گیلان در جایگاه دوم و علی اکبر حسینی نسب از مازندران و یزدان احسانی نسب مشترکا مقام سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در نوشهر مشخص شدند

سپهر ذبیحی، امیرعلی خان گل نژاد ، بهراد عالمیان و یوسف رحیمی نیز به ترتیب مقام های پنجم تا هشتم این رقابت ها را کسب کردند.

علی بهروزی رئیس هیات تنیس روی میز نوشهر جمعه شب در آیین اختتامیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: جایزه نفر اول این مسابقات پنجاه میلیون ریال، نفر دوم سی میلیون ریال، نفر سوم ۲۰ میلیون ریال و نفر چهارم 10 میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شد.

وی افزود: این رویداد ورزشی برای نخستین بار با همراهی هیات تنیس روی میز شهرستان و استان و سایر حامیان این رشته ورزشی به منظور ترویج تنیس روی میز که از رشته های پرتحرک است، برگزار شد که استقبال خوبی از آن شد و امیدواریم شاهد تکرار این رویدادهای ورزشی در استان مازندران باشیم.

دست کم هزار و ۳۰۰ ورزشکار عضو هیات تنیس روی میز مازندران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha