بازیگر سینما: با خوانندگی وارد بازیگری شدم/ بازیگری را آنقدر نزدیک نمی‌دیدم+فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر و خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «بوف کور» به کارگردانی علی مشهدی می‌گوید که با خوانندگی و خواندن تیتراژ فیلم‌های سینمایی وارد عرصه بازیگری شدم و ورود به این عرصه را آن‌قدرها نزدیک نمی‌دیدم.

محمد محمدی که کار خود را با هنر موسیقی آغاز کرده و از شش سال پیش وارد عرصه بازیگری شده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در این باره که وقتی برای اولین بار کار خوانندگی تیتراژ و موسیقی متن آثار سینمایی را آغاز کردید آیا به این فکر می‌کردید که روزی به عنوان بازیگر در این آثار بازی کنید؟ گفت: فکر می‌کردم اما آن‌قدر نزدیک نمی‌دیدم. لطف خدا شامل حال من شد و خیلی زود این اتفاق برای من افتاد.

او که نخستین کار تئاتر خود را در نمایش «بچه آدم» به کارگردانی سعید رضایی در سالن استاد جعفر والی تالار محراب روی صحنه دارد، با اشاره به آغاز فعالیت خوانندگی خود از زمان دانشجویی گفت: هشت سال است که به طور جدی شروع کرده‌ام اما تاکنون آلبومی از خود منتشر نکرده‌ام. چرا که درگیر کارهای تصویری و تلویزیون بودم.

محمدی با بیان این‌که برای دل خودم خیلی خوانده‌ام و در چند سریال بیشتر به صورت موسیقی متن خوانده‌ام، از جمله این آثار سینمایی به بوف کور و عاشق پاییز و همکاری با فیلمسازانی چون علی مشهدی، میثم بیدقی و رامین الماسی اشاره کرد.

بازیگر بوف کور در این باره که چطور شد از هنر موسیقی و خوانندگی به سمت بازیگری آمدید؟ اظهار داشت: در حقیقت این‌که پل ارتباطی من به تصویر همین آواز خواندن بود. با تیتراژ کارم را شروع کردم و در کنار این کار وارد عرصه بازیگری هم شدم.

قاب دوربین خیلی جذاب است

بازیگر سینما: با خوانندگی وارد بازیگری شدم/ بازیگری را آنقدر نزدیک نمی‌دیدم+فیلم
محمد محمدی - بازیگر و خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «بوف کور»

محمدی می‌گوید: قاب دوربین خیلی جذاب است و علاقمند شدم و در کلاس‌های آموزشی آقای سامان سالور شرکت کردم و دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته را گذراندم و به چند کار معرفی شدم و توانستم با استعدادی که داشتم و دوستانی که به من محبت داشتند، کار را ادامه دادم.

او در این باره که خوانندگی یا بازیگری، کدامیک را بیشتر دوست دارید؟ گفت: هر دو برای من عشق هستند و با هر دو زندگی کرده‌‎ام و نمی‌توانم فرقی بین بازیگری و خوانندگی قائل شوم.

محمدی در این باره که موسیقی چه جایگاهی در آثار سینمایی دارد؟ گفت: موسیقی می‌تواند احساس بازیگر را به بیننده انتقال دهد. در تئاتر بچه آدم هم خوانندگی کار و موسیقی متن با من بود. خیلی‌ها که کار را می‌دیدند فکر می‌کردند که صدای خام علیرضا قربانی را داریم اما بعد که متوجه می‌شدند که من خوانده‌ام محبت داشتند.

او درباره کار بعدی تصویر خود هم گفت: قرار است در سینمایی چشم برزخ به کارگردانی میلاد(رضا) آل احمدی بازی کنم که قرارداد کار را بسته‌‎ام و پس از اتمام تئاتر بچه آدم مقابل دوربین این کارگردان می‌روم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha