اتومبیلرانان برتر مسابقات «درگ» در ارومیه معرفی شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی «درگ» با حضور شرکت کنندگانی از هشت استان در پیست دهکده ساحلی چی چست ارومیه گفت: نفرات برتر این رقابت ها در ۲ بخش و ۱۶ کلاس معرفی شدند.

سجاد بیرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات ۲۵۰ نفر از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، فارس، قم، کردستان و آذربایجان غربی با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در بخش ۴۰۰ متر و در کلاس منهای هزار و ۵۰۰ سی‌سی، مهران ولدپور از سقز، در بخش بانوان، فاطمه عسگری از ارومیه و در کلاس آزاد، حامد زردوئی از تبریز، کلاس ان ای، سعید عباسی از ارومیه، ۱۶ سوپاپ منهای هزار و ۸۰۰، میلاد نریمانی از سنندج و ۱۶ سوپاپ مثبت هزار و ۸۰۰، هیوا بایزیدی از سقز اول شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در کلاس اختصاصی پژو ۲۰۶، محمد قادری از ارومیه، هشت سوپاپ، زانیار نعمتی از سنندج، توربو، حامد زردویی از سنندج و کلاس پژو ۲۰۶ شهری، علی حاجی زاده از ارومیه به مقام نخست دست یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در این کلاس، حامد زردویی از سنندج بهترین زمان را به دست آورد.

بیرامی در خصوص نتایج بخش ۲۰۰ متر هم گفت: بهنام ولدپور از سقز، فرناز معظمی از ارومیه، امیررضا جهانی از تبریز، فرشاد نخشین از اردبیل، سینا کارور از ارومیه، هیوا بایزیدی از سقز، محمد قادری از ارومیه، میلاد نریمانی از سنندج، بهزاد ضیغم از استان مازندران و علی حاجی زاده از ارومیه رتبه های برتر کلاس های مختلف را از آن خود کردند.

وی افزود: در این بخش نیز امیررضا جهانی از تبریز بهترین زمان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت ۲ روز در پیست دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha