ورزشگاه غدیر اهواز آمادگی لازم برای برگزاری هفته پنجم مسابقات لیگ را دارد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان معتقد است که امکان برگزاری هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز وجود دارد.

به گزارش ایرنا کیوان بابادی روز شنبه در خصوص وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز و امکان برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به خبرنگاران بیان کرد: برگزاری دیدار بین تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملو از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز، منوط به تصمیم سازمان لیگ است که امیدواریم این مهم انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر ورزشگاه غدیر اهواز مورد تایید سازمان لیگ نباشد، طی هماهنگی های به عمل آمده بازی با چادرملو در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به ترمیم چمن ورزشگاه غدیر اهواز گفت: تاکنون ۹۰ درصد چمن این ورزشگاه آماده شده و از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی بهبود شرایط نور زمین چمن، ترمیم راهروها، گیت‌های ورود و خروج، و سرویس‌های بهداشتی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ورزشگاه دانست.

بابادی افزود: ورزشگاه غدیر اهواز از سال ۱۴۰۱، با درخواست باشگاه استقلال خوزستان و موافقت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اختیار باشگاه قرار گرفت و در طول این مدت اقدامات بسیار اساسی در آن انجام شد.

بر اساس این گزارش تیم استقلال خوزستان اکنون با پنج امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و چادرملو از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر روز ۳۱ شهریورماه به میزبانی استقلال خوزستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha