۳۸ هزار دانش‌آموز چشم انتظار اول مهر/ساخت نخستین مدرسه خیرساز در پرند

رباط کریم - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش رباط‌کریم گفت: امسال ۳۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به مدرسه می‌روند و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید نخستین مدرسه خیرساز در شهر پرند خشت‌گذاری شده و در مرحله اجرایی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سید مهدی حسینی روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: مهرماه سال ۱۴۰۳ برای پرندی ها کمی متفاوت تر از سال های گذشته است چرا که با وجود ساخت ۵۵ مدرسه از سوی شرکت عمران و توسعه سرانه‌های آموزشی و پرسنلی در مقایسه با گذشته دغدغه‌های کمتری را نیز به همراه خواهد داشت.

۳۸ هزار دانش‌آموز چشم انتظار اول مهر/ساخت نخستین مدرسه خیرساز در پرند

وی افزود: نزدیک به ۳۸ هزار دانش‌آموز پرندی در مقاطع مختلف تحصیلی مهرماه به مدرسه می روند و خیرین مدرسه ساز تا ۲ روز دیگر ساخت یک مدرسه بزرگ آموزشی با تجهیزات نوین و استاندارد را در فاز صفر پرند اجرایی می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم خاطر نشان کرد: با جذب نیروهای پیمانی، آزمونی و..که صورت گرفته است مدارس این شهر دیگر دغدغه کمبود معلم یا پرسنل را نخواهند داشت و دانش آموزان با خیالی آسوده می توانند به تحصیل و کسب علم بپردازند.

حسینی ادامه داد: فازهای صفر و یک پرند دارای مدارس دولتی نیست و آموزش و پرورش در تلاش است با همکاری شرکت عمران، خیران و دیگر سازمان‌های مرتبط چندین مدرسه دولتی احداث و توسعه متوازن آموزشی را در این فازها دنبال کنند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha