۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85596506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجری: کسب یک امتیاز در خانه فولاد ارزشمند است

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۵
کد خبر: 85596506
مهاجری: کسب یک امتیاز در خانه فولاد ارزشمند است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم خیبر خرم آباد گفت: کسب یک امتیاز آن هم مقابل فولاد در اهواز برای ما بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایرنا رضا مهاجری شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری بیان کرد: ۲ تیم فوتبال خوبی ارائه داده و به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

وی افزود: همانطور که گفتم در هر بازی برای دفاع از اعتبارمان می‌جنگیم و امروز هم فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم.

سرمربی خیبر گفت: امروز هواداران فولاد سنگ تمام گذاشته و تیم ما را تشویق کردند همچنین در بین بازی، هیچکدام از هواداران ۲ تیم فحاشی نکردند.

وی افزود: مسیر سختی در پیش داریم و امیدوارم با حمایت مدیریت باشگاه، روزهای بهتری را تجربه کنیم.

مهاجری گفت: نیاز به یکی، ۲ بازیکن جدید داریم که امیدوارم با کمک مدیریت باشگاه این مهم انجام شود،امشب هر ۲ تیم زحمت بسیاری کشیدند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی افزود: داوری بازی بسیار خوب بود اگر چه همچنان در حسرت var هستیم. اگر از امکانات داور ویدئویی بهره می بردیم به جرات می‌توان گفت اکنون سه امتیاز بیشتر داشتیم. امیدوارم روزی فوتبال ایران سرشار از امکانات ورزشی باشد تا از بازی ها لذت ببریم.

سرمربی حیبر گفت: تیم فولاد امسال برای کسب سهمیه تجهیز شده است لذا ما با تیم بزرگی بازی داشتیم و برای دقایقی حریف را تحت فشار قرا دادیم. در کل کسب یک امتیاز برای ما ارزشمند بود.

وی افزود: تیم ما اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند لذا هدف ما در ابتدا بقا در لیگ بوده و سپس به دنبال کسب رده های بالایی جدول هستیم.

دیدار تیم های فولاد و خیبر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha