۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۳:۲۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85596554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گانتس: زمان استفاده از قدرت حداکثری علیه حزب الله فرا رسیده است

تهران- ایرنا- بنی گانتس عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار تشدید حملات علیه حزب الله لبنان شد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از الجزیره، گانتس گفت: اکنون زمان استفاده از قدرت حداکثری علیه حزب الله لبنان و بازگشت ساکنان مناطق شمالی به خانه‌هایشان است.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تشدید گسترده‌تر نبردها در جبهه شمالی با لبنان است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما هنوز زمان نهایی برای تشدید نبردها در جبهه شمالی را مشخص نکرده‌ایم اما این امر می‌تواند طی هفته‌ها و ماه‌های آتی روی دهد.

در همین رابطه مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در یک نشست تمایل و خواسته خود را نسبت به آغاز تشدید نبردها در جبهه شمالی در سریع‌ترین زمان ممکن ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha