آغاز تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی؛ رمضانی و ایمانعلی‌زاده رفتند

تهران- ایرنا- تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با رفتن رمضانی و ایمانعلیزاده، آغاز شد.

فرزاد ایمانعلی‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به برخی تغییرات در کادر فنی تیم ملی، اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اوزان غیر المپیکی و زیر ۲۳ سال از ۲۷ شهریور تا ۶ مهرماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد. طی گفت‌وگویی با سرمربی تیم ملی، من و مجید رمضانی از کادر فنی جدا خواهیم شد و در باشگاه‌های خود کار سازندگی را دنبال خواهیم کرد تا سایر مربیان سازنده کشور بتوانند در کادر فنی حضور یابند.

وی افزود: با نظر سرمربی تیم ملی، طالب نعمت‌پور و حسن حسین‌زاده در جمع کادر فنی حضور می‌یابند و قرار است روح‌الله ده‌ملایی، حمزه ارقش و محمد صفرزاده به کادر فنی اضافه شوند.

ایمانعلی‌زاده همچنین در خصوص عملکرد درخشان تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس، گفت: این موفقیت حاصل کار گروهی بود که نقش اصلی را حسن رنگرز داشت. البته نباید از حمایت شخص علیرضا دبیر نیز به سادگی گذشت، چرا که با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ملی‌پوشان و کادر فنی از هیچ تلاشی دریغ نکرد. در مسیر موفقیت مجموعه‌ای از بهترین‌ها از جمله روانشناس، مربی تغذیه و بدنسازی نیز در کنار تیم بودند تا عملکرد تیم کشتی فرنگی بیشتر به چشم بیاید.

وی در خصوص عملکرد فرنگی‌کاران خوزستانی تیم ملی نیز، توضیح داد: خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و حضور ۵ کشتی‌گیر از این خطه در تیم ملی، نشان از ظرفیت‌های بالای این استان در ورزش را دارد. تنها مدال این استان در ادوار المپیک مربوط به برنز سعید عبدولی بود که در پاریس سه مدال المپیکی دیگر شامل طلای سعید اسماعیلی، نقره علیرضا مهمدی و برنز امین میرزازاده به افتخارات استان اضافه شد.

ایمانعلی‌زاده همچنین در خصوص برگزاری انتخابی بین محمدرضا گرایی و سیددانیال سهرابی برای رقابت جهانی، گفت: با توجه به اینکه نتیجه کشتی باز نخواهد گشت و در مسابقات امیدهای جهان وزن ۷۲ کیلوگرم نداریم، احتمالا از محمدرضا گرایی در تیم ملی و سید دانیال سهرابی در امیدها استفاده خواهد شد.

آغاز تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی؛ رمضانی و ایمانعلی‌زاده رفتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha