جشنواره ایران نوشت در قم با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌است

قم - ایرنا - معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: جشنواره ایران نوشت در قم که در آن انواع لوازم التحریر با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌شود با استقبال گسترده مردم مواجه‌ شده‌است.

امیر حسین پروان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جشنواره و نمایشگاه ایران نوشت با هدف معرفی تولیدات ایرانی و اسلامی در حوزه نوشت افزار در ۶ استان قم، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه با توجه به فصل بازگشایی مدارس انواع لوازم التحریر عرضه شده و محصولات با قیمت پایین‌تر از بازار به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد:‌ این نمایشگاه در استان قم در فروشگاه رفاه برپا شده است و محصولات عرضه شده در آن علاوه بر قیمت پایین‌تر از بازار از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند.

گفتنی است در نمایشگاه ایران نوشت قم بیش از ۵۰۰ قلم انواع لوازم التحریر و کیف متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی عرضه شده‌است.

این نمایشگاه تا پنجم مهر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۳ در محل فروشگاه رفاه واقع در میدان شهید سعیدی قم پذیرای بازدیدکنندگان است.

پروان گفت: همچنین در همین ایام تعداد دیگری از نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم گشایش یافته است که کیف و کفش، لوازم التحریر و سایر کالاهای مورد نیاز مردم در آن‌ها به فروش ‌می‌رسد.

گفتنی است نمایشگاه‌های پاییزه در قم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در مصلی قدس، از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی قم واقع در آزادراه قم - تهران و از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا علی‌ ابن جعفر (ع)‌ برپا می شود و روند عرضه محصولات در آن‌ها به صورت مستمر مورد نظارت بازرسان اداره کل صمت و اتاق اصناف قم قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha