۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85596950
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بارش باران در خراسان رضوی آغاز شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85596950
بارش باران در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از صبح امروز در استان آغاز شده است که با تقویت سامانه بارشی، بیشتر مناطق استان امروز یکشنبه بارانی خواهد شد.

مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز بارش ها در شمال خراسان رضوی آغاز شده است که به تدریج این بارش ها بیشتر مناطق به خصوص شمال و شمال غرب خراسان رضوی را فرا می گیرد.

وی با بیان این که بارش باران در مناطق غربی خراسان رضوی با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود ادامه داد: بارش باران توام با وزش باد شدید خواهد بود و بیشترین میزان وزش باد در مناطق شمال غرب خراسان رضوی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهر مشهد نیز فردا دوشنبه بارانی خواهد بود و احتمال وقوع رواناب در مناطق شمالی این کلانشهر نیز دور از انتظار نخواهد بود.

اثمری افزود: روند کاهش دما نیز که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده بود ادامه خواهد داشت و هوای شهرستان های استان ۲ روز آینده خنک خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۲۵ درجه سلسیوس است که امروز بین ۱۵ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha