۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85597010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند کاهش دمای هوا در ایلام ادامه دارد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85597010
روند کاهش دمای هوا در ایلام ادامه دارد

ایلام - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام گفت: روند کاهش دمای هوا تا روز سه شنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

"احسان احمدی‌نژاد" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اواسط هفته گذشته تا کنون روند کاهشی دمای هوا از چهار تا هشت درجه‌ را در مناطق مختلف استان شاهد هستیم.

وی افزود: تا روز سه شنبه هفته جاری، کاهش دما در برخی نواحی استان به خصوص نواحی شمالی حدود ۲ الی سه درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام بیان کرد: حداکثر دما در نواحی گرمسیر استان بین ۴۰ تا ۴۲ و در نواحی سردسیر نیز ۳۰ تا ۳۲ درجه خواهد بود.

احمدی نژاد در خصوص پیش بینی‌های فصلی وضعیت بارش‌ها هم توضیح داد: از نیمه دوم شهریور تا نیمه اول مهر بارش در محدوده معمول هر سال(نرمال) برآورد می‌شود و بارش خاصی در این بازه زمانی رخ نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: از نیمه دوم آذر تا نیمه اول دی نیز بارش در محدوده تقریباً معمول(نرمال) و از نیمه دوم دی تا نیمه نخست بهمن بارش‌های دریافتی استان کمتر از معمول (نرمال) پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سال آبی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ مقدار دریافت نزولات جوی استان ۴۴۷.۸ میلی‌متر بود و استان طبق پیش‌بینی‌ها یک بازه زمانی ترسال را پشت سر گذاشت.

سال آبی از اول مهر هرسال تا پایان شهریور سال بعد ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha